Kraków - ul. Wygrana 6
W naszej ofercie m. in. : całodobowa recepcja, legowisko dla pupila, usługa prasowania, bezpłatne WiFi, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, przechowalnia bagażu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Dostęp do personelu medycznego, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, dostęp do Internetu, wino / szampan, winda, system alarmowy, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, parking, zwierzęta domowe są akceptowane, Maseczki dla gości, WiFi, pralnia chemiczna, sala zabaw, transfer na lotnisko, parking w garażu, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, bar, centrum fitness, ogrzewanie, czujnik dymu, bankomat na terenie obiektu, całodobowa ochrona, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, śniadanie w pokoju, obsługa pokoju, restauracja, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, klimatyzacja, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, gaśnice, transfer, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, udogodnienia dla niepełnosprawnych, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, WiFi dostępne w całym obiekcie, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, parking strzeżony, dostęp za pomocą karty, centrum biznesowe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), miski dla pupila, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, owoce, pokoje dla niepalących, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, usługi konsjerża, prywatny parking, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, parking na miejscu, zaplecze bankietowe / konferencyjne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, sejf, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, zamykane szafki, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, monitoring wokół obiektu, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, transfer lotniskowy, transfer (dodatkowa opłata), całkowity zakaz palenia, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), Pojemniki na śniadanie na wynos, codzienne sprzątanie, fitness.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przeciwnym razie późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 38 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Q Hotel Plus Kraków, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.233814